Παρασκευή 13 Μαΐου 2011

Συγχαρητήρια dg4e !

 Μπαίνοντας σήμερα στη σελίδα με τους διαγωνισμούς, 
είδα μια πολύ ευχάριστη έκπληξη
καθώς στη λίστα με τους νικητές του διαγωνισμού
 ''What the ELLE do you know?''
ήταν η Ελληνίδα και φίλη μας dg4e !!!
Η οποία φυσικά αξίζει τα θερμά μας συγχαρητήρια
διότι ο διαγωνισμός ήταν αρκετά δύσκολος
και οι τυχερές ληταν μόνο 5...!!!
Συγχαρήρια κούκλα μου!
Περιμένουμε με αγωνία το σχόλιό σου
για να μας πείς και τί δωράκι πήρες!!!
Όσο να'ναι μας τρώει η περιέργεια....^_~

4 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Μέλα.
    Και αφου σας τρώει και η περιεργεια το δωρο μου ηταν 50 sd.
    Μην ξεχνατε ημουν και στην 5η θεση.!
    Βασικα καλα ηταν γιατι ειχα πολυ λιγα και με βολεψαν αρκετα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tίποτα κούκλα μου!
    Εγώ σ'ευχαριστώ για την ανταπόκριση!
    Απλά είπα με ένα post αυτά που θέλουν πολλά κορίτσια να σου πούν!
    Χαιρόμαστε πολύ για σένα όπως
    και για κάθε Ελληνίδα που καταφέρνει κάτι τόσο αξιόλογο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστω και παλι!
    Στη ουσια το μονο ηταν να απαντησω σωστα τις ερωτησεις!
    Οπως πιστευω μπορουν να το κανουν πολλα κοριτσια!
    :)
    Και μετα το ολο πραγμα δεν ειναι στα χερια μου, ειναι στα χερια του stardoll.
    Απλα επιλεγει απο τις τοσες κοπελες που απαντησανε σωστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aaaaa k egw eixa vgei 2h s ena diagwnismo to Crushed Velvet p eprepe na ftia3eis 1 skhniko k phra epishs 50sd!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή